بردیابردیا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

بردیا جونم

کار هر روز من

1392/9/5 23:01
نویسنده : عالمه
518 بازدید
اشتراک گذاری

نیشخند

خوب حالا نوبتیم که باشه نوبت تلویزیون از خود راضیکارت شده کوبیدن رو ی صفحه تلویزیون حالا با هر چی که میخواد باشهنگرانمامانی بزار ببینم چی این دورو ورا هست تا دست به کارشممتفکر

 

خوب یه فلش دارم میبینم ابرومامانی از چشمای من هیچی پنهون نمیمونهنیشخندبزار برش دارم تا دست به کار شماز خود راضی

 

آخ جون موفق شدم نیشخند

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی ارمیا
7 آذر 92 12:00
عالمه جون کجاشو دیدی بزار راه بره یه لحظه هم نمیزاره شما بشینی ولی اینقد هیجان داره که خسته نخواهی شد
Lili
7 آذر 92 14:41
الهي فدات بشم عالمه قهر ميشما پسرم كجاش خرابكاره؟؟؟؟؟؟ هزار ماشالله باهوشه مهندس من دورش بگردم من الاهي
عالمه
پاسخ
خدا نکنه خاله لی لی مهربونم
سحر
7 آذر 92 16:44
عزیزمی ی ی ی.. مثل کارای ماهان .. دقیقا همینجوری می کنه همشون کاراشون مثه همه فدات شم کپولچه خوشمزه
عالمه
پاسخ
اره همه بچه ها تقریبا مثله همنمرسی عزیزم
مامان محمدحسین
9 آذر 92 9:40
شیطونک شیطونک
عالمه
پاسخ
مامان بردیا شیطون
16 آذر 92 13:45
قربونش برم
عالمه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جونم می باشد