بردیابردیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

بردیا جونم

عذاب وجدان

1392/9/13 14:47
نویسنده : عالمه
552 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بردیای گلم شدید عذاب وجدان دارم امروز واسه اولین بار سرت داد زدم البته از داد اون ورترناراحتخیلی عصبانیم کردی اصلا به کارام نمیرسم نه میتونم تلویزیون ببینم نه به لب تاپ دست بزنمگریهخیلی گریه کردی خیلی ناراحتم منو ببخش قشنگم  هنوز صدای گریت تو سرمه زن عمو اومد بردت شما هم سریع رفتی فکر کنم حسابی ازم ترسیدی نگرانمیدونم الان باهام قهر کردی قهرمیدونی تقصیر دیگران انقد که گفتن عالمه چه صبری داره ابرومنم جوگیر شدم امروز دعوات کردم کلافهمامانای دیگه چیکار میکنن  بچه هاشون به اندازه شما ماماناشونو عصبی میکننمتفکرهمین الان زن عمو زنگ زد من باهات حرف زدم قربون اون الو گفتنت برم که انقد قشنگ الو میگی همه زندگیمی بردیا منو ببخش باید سعی کنم به اعصابم مسلط باشممژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سحر
13 آذر 92 19:01
ای جونم چوب مادر گله هر کی نخوره خله حالا تو که نزدیش یه دعوای کوچولو اشکال نداره عزیزم خصوصی رو چک کن
عالمه
پاسخ
آخه اصلا دعواش نمیکنم یه بار که سرش داد میزنم خیلی گریه میکنه
مامان لي لي
14 آذر 92 3:24
عالمه منم أصلاً اوايي رو دعوا نميكنم....... اما يكي دو بار پيش اومده كه واقعاً ذله ام كرده و...... من هم حسابي از خجالت اش در اومدم و گوله گوله بچم اشك ريخته طبيعيه خواهر مام ادميم چدن كه نيستيم
عالمه
پاسخ
عزیزم اره منم زیاد دعواش نمیکنم مرسی از دلداریت
مامان لي لي
14 آذر 92 3:25
اره گلم خصوصيت و گرفتم🍀🍀🍀
عالمه
پاسخ
مامان آروین (مهناز)
14 آذر 92 14:09
عزیزم من سر آروین خیلی داد میزنم بعد هم پشیمون میشم بچه ها ماماناشون رو خیلی دوست دارن با اینکه سرشون داد میزنیم بازم میان سراغمون
عالمه
پاسخ
آره همینطور دله منم واسه همین میسوزه
مامان اهورا
15 آذر 92 16:15
عزیزم برای منم خیلی پیش اومده که عصبانی شدم و داد زدم رو سر پسرم بعد از شدت عذاب وجدان خواستم دیوونه بشم ویه سره بوسش کردم برای همه پیش میاد ما که از سنگ نیستیم یه جاهایی کم میاریم ولی همیشه عاشقشونیم
عالمه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از دلداریت همسرم خیلی سرزنشم میکنهواسه همین عذاب وجدانم بیشتر میشه
مامان اهورا
15 آذر 92 22:05
همسر منم همینطوره ولی وقتی قرار باشه خودش 1 ساعت پسرمونو نگه داره صد برابر بیشتر عصبانی میشه.فقط بلدن دستور بدن[ افرین واقعا همینطوره
مامان بردیا شیطون
16 آذر 92 13:41
اره دیگه مامانی از بس گاهی ادم رو ذله میکنن که ادم کنترولش رو از دست میده پیش میاد
عالمه
پاسخ
اره واقعا همه بردیا ها انگار شیطونن
مامان ستاره
16 آذر 92 21:12
عزیز دلم همه مامانا نی نی هاشونو بعضی موقع دعوا می کنن این دلیل نمی شه که دوستش نداشته باشی و یا اون باهات قهر کنه ... عشق مادر و فرزندی چیزی نیست که با یه دعوا کمرنگ شه ... تو هم خوب دست خودت نبود عزیزم ... ناراحت نباش گلم
عالمه
پاسخ
چشم گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جونم می باشد