بردیابردیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

بردیا جونم

اثری متفاوت

1392/10/22 3:51
نویسنده : عالمه
1,006 بازدید
اشتراک گذاری
جان من موز خوردن و ببببببببببببببببببببببيننننننننن.... دلم موز خواست خووووووووووو

واحد اندازه گيري مدل برديايي.... الاهي من قربون اون دستاي كپلت بشششششششششم... چند روز پيشا ديدم گل پسري صداش نمياد رفتم ديدم بلههههههههه داره كمك مامان ميكنه ... مامان فداي اون طي كشيدنت... جيگرتوووووووووو من بخورم خام خام خالي خالي با نمك... وقتي اينجوري نگاه ميكني دلم غش و ضعف و باهم ميره... نازنين پسررررررررررم با تك تك كارهات تو تمام وجودمون رخنه كردي... ردپاي تو ،،، توي قلب و روح و جسممون حك شده درست مثل رد باقي مونده از اون پاهاي خوشگلت رو دسته ي مبل..... چشم بد ازت دور باشه انشالله....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (78)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 5:22
اي جان خاله من به فداي اون موز خوردنت بشم الاهي
عالمه
پاسخ
خدانکنه خاله جونمممممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 5:23
قربون اون دستاي كُپولت بشم من.... چشم بد ازت دور باشه
عالمه
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 5:24
من فداي اون واحد اندازه گيريت بشمممممممممم الاهي
عالمه
پاسخ
عزیزمی عشقمممممممممممم ممنوننننننننننن
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 5:24
قربون اون نگاه كردنتتتتتتتتتتت
عالمه
پاسخ
خدانکنه خاله مهربونممممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 5:25
فداي اون جاي پات من بشم خاله........ عاشقتتتتتتتم خدا براي مامان و بابا حفظت كنه
عالمه
پاسخ
خدانکنه خاله جونمممممممممممممممنوننن خدا آواجونمم واسه شما نگه داره
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 5:26
خواهر خصوصي داري....... فعلاً برم بخوابم هفت بايد پاشم آوايي خوابيد
عالمه
پاسخ
قربونت برم من بازم یه دنیا ممنونننننننننننن
مامان محمدحسین
22 دی 92 7:35
قربون اون پاهات خاله بره که اینقده نفسی تو..
عالمه
پاسخ
عزیزمیییییییییییی خاله
2QQRkJ8BjBytGshI9R8uFzKlcBBzRq9YNYKYMdgTLZHeveRA9iUlKc58PDd9UTMc
22 دی 92 11:40
نوش جونت خاله جون
عالمه
پاسخ
مرسی خاله جوننننننن
بیتا
22 دی 92 17:59
ای جااااااااااااانم ، بردیا شیطون داماد خودم .....الهی هر چی میخوری گوشت شه به تنت خوشگلم .... یادت نره واسه خاله دعا کنی نفس .....انشالا همیشه سالم و شاد کنار مامان و بابا باشی عزیزم ...... عالمه جون خدا حفظش کنه
عالمه
پاسخ
عزیزمی خاله مهربونحتما خاله جونم واستون دعا میکنم ممنون عزیزم
مهدی طالبی
22 دی 92 20:01
سلام خوبید انشالله؟ اون واحد اندازه گیری واقعا دل آدمو می بره معصومیت ازش می باره التماس دعا
عالمه
پاسخ
ممنون شما لطف دارید
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 22:56
اي سرنوشت اسباب بازیهایت بی جان نیستند آدمند می شکنند آرامتر..... دوسسسسسسسسسسستون دارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 22:57
سلام خواهر خوبي برديا جونم خوبه؟؟؟ اوا أوائل موز و دوست داشت أما جديداً نميدونم چرا نمي خوره
عالمه
پاسخ
سلام مرسی گلماخی چرااااااااااااآوا هم مثله منه موز دوست نداره
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 23:01
سرما خوردم راه استراحت هم ندارم
عالمه
پاسخ
الهی بمیرم واستتتتتتتتت
مامان ستاره
23 دی 92 0:07
برو خصخوصی
عالمه
پاسخ
مامان ستاره
23 دی 92 0:11
ای جانم من فدای اون طی کشیدنت بشم عزیزم ..از حالا داره کمک کردن تو کار خونه رو یاد می گیره که فردا به خانمش کمک کنه من فدات شم عزیزم ...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 1:36
اي سرنوشت اسباب بازیهایت بی جان نیستند آدمند می شکنند آرامتر..... دوسسسسسسسسسسستون دارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 1:37
هوارتا لباس شستم.... اوارو حمام كردم خودم حمام كردم و.....
عالمه
پاسخ
خسته نباشی خواهرررررررررررررررررررررررکاش سرما خوردی نمیرفتی حمام
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 1:37
هااااااااا تو هم آنلايني خواهرم كههههه
عالمه
پاسخ
عزیزم عاشقتم الان میخواستم بهت اس بدم حلالزاده ای دیگه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 1:39
هااااااااااااااا ميخوام يه جيغ بنفش بكشششششششششم ..... كاش الان يه سوپ داغ بوداااااااااچرا هيشششششششكي منو دوست نداره
عالمه
پاسخ
دوری لی لی وگرنه خودم واست سوپ میزاشتم من عاشقتمممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 1:41
خوشم مياد أولين كامنت رو خودم گذاشتممممممم ها از بسسسسسسسسسسسس .......هااااااااا جا خالي هارو گذاشتم تا هركي هرچي دوست داشت بارم كنه خواهر
عالمه
پاسخ
عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 1:57
خواهر اوا وقتي دلش درد ميكنه از خواب ميپره گريه ميكنه.... برديا دلش درد نميكنه،؟؟؟
عالمه
پاسخ
آخه لی لی دو شب پشت سر هم دل درد داره نمیدونم شایدم همینه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 2:01
فكر نكنم مال دندوناش باشه خواهر شايد دل درد داره...... با پرويي سر پام....داد اما من نميزنم ميترسم خواهر خوووووووو.... اره دارم چرك خشك كن هارو ميخورم
عالمه
پاسخ
قرصاتو سر موقع بخور اثر نمیکنه انشاالله زود خوب میشی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 2:04
خواهر چرا دلت گرفتههههههههههه.... بي دليل ....... فقط گريه دواي درده متاسفانه
عالمه
پاسخ
آره میدونم دیدی بغضی وقتها حتی حوصله گریه نداری حالم اونجوریه انگار بیشتر عصبانیم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 2:05
خواهر دل درد دو شب و سه شب نداره كه..... سرديش نكرده؟؟؟
عالمه
پاسخ
لی لی خیلی ببخشیدا جیش میکنه پوشکش سریع پر میشهاز کجا بفهمم سردیش کرده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 2:06
قطره دل درد داري تو خونه؟؟؟ اگر اين بار پريد بهش ده قطره بده بخوره
عالمه
پاسخ
نه ندارممممممممممممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 2:15
بگير بخواب خواهر خوب بخوابي و خواباي خوب ببيني....برديا جونم و ماچ مالي كن اساسي
عالمه
پاسخ
عزیزمیییییییییی تو هم آواجونمو ببوسسسسسسسسسسسسس
مامان اهورا(نرگس)
23 دی 92 14:57
جونم عزیزمقربونت برم الهی با اون واحد اندازه گیریت!!!!حالا چی و اندازه می گیری؟؟؟!!!! عالمه جون منم هر وقت ببینم اهورا ساکته سریع می فهمم که داره یه کاری می کنه و جالب اینجاست که همیشه هم در حال خرابکاریه!!!!!
عالمه
پاسخ
عزیزمییییییییدیوار خونه مامانم اینارو اندازه میگرفتعزیزم همه بچه ها مثل همن
مامان پوریا جون
23 دی 92 15:22
ای جان چقدر زرنگ و بلا شدی مامانی مهربون از این به بعد دیگه خستگی براتون مفهومی نداره چون گل پسری همه کارهاتون را میکنه.
عالمه
پاسخ
ممنون عزیزم عزیزم کار کردنش همراه با خرابکاریه
عالمه مامان امیرحسین
23 دی 92 16:24
وااااااای چقدر تو پسر نمک داری قربونت برم
عالمه
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 20:00
ﻧﺒﻮﺩﻧﺖ ﻣﺜﻞ ﺗﻤﺎﻡ ﮐﺮﺩﻥ ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﺍﺳﺖ ﺩﺭ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺮﻓﯽ.. ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﮐﻪ ﻫﺎﯼ ﺷﻬﺮ ﺑﺴﺘﻪ ﺍﻧﺪ..
عالمه
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 20:01
سسسسسسسسسسسسسسسلام برديا جونم و ببوس
عالمه
پاسخ
سلامممممممممممممممممم توهم آواجونموببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 3:02
سلام خواهر خوبي
عالمه
پاسخ
سلام نه تو خوبییییییییییییییییییییی؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 3:02
خوابببببببببب بر من حرام است كانال دو چه فيلم سبنمايي قشنگي گذاشته
عالمه
پاسخ
دستگاه دیجیتالمون خرابه خواهرررررررررررررررررررر
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 3:03
برديا خوابه يا بيدار
عالمه
پاسخ
بیداررررررررررررررررررررررررررر
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 3:12
خوشبحال خودم پس با همسايه جون جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 3:13
نه منم خوبببببببببب نيستم
عالمه
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 3:15
بپر خصوصي همون جا بمون
عالمه
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 4:28
عزززززززززززززيزززززززززززز دلمي خواهررررررررر
عالمه
پاسخ
شما بیشتررررررررررررررر
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 4:29
برديا جوووووووووووونمممممممممممممممم و ببوس......... خوب بخوابييييييييييي
عالمه
پاسخ
سحر
24 دی 92 17:11
ای جوووووووووووووووووونم عزیزم الهی چقد عسلی تو پسرررررررررر..... عالمه جونم فدات شم شرمندم بخدا نتم شدیدا مشکل داشت و هیچ وبی رو حتی وب خودم باز نمیکرد دلم برات تنگ شده بود عزیزم
عالمه
پاسخ
عزیزمییییی سحر جونم خدارو شکر که مشکلت حل شددل منم تنگیده بوددددد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 17:50
قهههههههههههههههههههههههههههههرم بات
عالمه
پاسخ
میمیرمممممممممممممممممممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 22:43
شوخي كردم خواهر قهر نيستم....
عالمه
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 22:44
خوبي ؟؟ برديا جونم خوبه ؟؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 22:47
هميشه به گردش خواهر ....... خوش گذشت؟؟ خصوصي
عالمه
پاسخ
چه گردسی لی لی جونم سه چهار تا خیابون اونورترن
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 22:55
منم سرماخوردگيم شدت گرفته نه كمكي دارم نه راه خواب أصلاً خوب نيستم
عالمه
پاسخ
دلم واست کبابههههههههههههههههههههههههههه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 دی 92 22:56
خخخخخخصوصي
عالمه
پاسخ
مامانی درسا
25 دی 92 1:52
عزیزمی دستاشو اون اثر پا کاش میشد همیشه همین طور نگه داشت ..... زنده باشی گل من
عالمه
پاسخ
اره واقعاممنون عزیزم
مامان آروین ( مهناز )
25 دی 92 11:03
الهی چه دست کپل و نازی داره الهی خاله فدات بشه مواظب باش موز تو گلوت گیر نکنه عزیزم
عالمه
پاسخ
ممنون خاله جونممممممممممممم
مامان گیسو جون
25 دی 92 13:48
سلام عزیز دلم ممنون بهم سر زدی چه پسمل نازی ای جونممممممم خدا حفظش کنه عالمه جونم عزیز دلم شما همون خانم زیبایی هستی که عکست رو با لی لی جونم گرفتی ؟ خصوصی
عالمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که شما هم سر زدیدشما لطف دارید شما هم دختر نازی داریدشما لطف دارید زیبا که نه ولی اره همونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 18:20
سلام خوبي.... برديا خوبه..... مريضم حال ندارم..... نگران نباش خوبم
عالمه
پاسخ
سلام عزیزم تو خوبی؟آواجونم خوبه؟اتفاقا چون مریضی نگرانتمدارم همین الان بهت میزنگم و مثل همیشه صدای گوشیتو نمیشنوی
مامان بردیا شیطون
25 دی 92 18:55
ای جونم هم کمک میکنه هم موز میخوره قربون این گل پسر برم من
عالمه
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم عزیزمیییییییییخسته شده انقد کار کرده داره خودشو تقویت میکنه
مامان بردیا شیطون
25 دی 92 18:55
“کنج گلویم قبرستانی است پرازاحساسهایی که زنده بگورشده اند، به نام بغض….” عشق گم شده من … نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند،وآدمهائی که هرگز تکرارنمی شوند…. وتو آنگونه ای… فقط همین…
عالمه
پاسخ
عزیزمییییییییییییییییییی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 دی 92 20:37
خوش بگذرههههههههه
عالمه
پاسخ
مامان گیسو جون
25 دی 92 23:05
چه خوب که دیدمتون و اینجوری دوستیمون شروع شد ممنونم از لطفت با افتخار لینکت کردم امیدوارم دوستای بسیار خوبی برای هم باشیم بوسسسسسسسسسسسسس
عالمه
پاسخ
ممنونم عزیزم منم لینکتون میکنم و خیلی خوشحالم از اشنایی با شما من هم امیدوارم
مامان گیسو جون
25 دی 92 23:06
این عکس اندازه گیری رو بردار دلم رو برده گازش می گیرماااااااااااااااااا
عالمه
پاسخ
عزیزمیییییییییییییییییییییییییییییی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 0:40
خواهر بازم قالب و عوض كردم هروقت اومدي ببين
عالمه
پاسخ
میام میبینممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
26 دی 92 0:47
هاااااااااااا دارم ميميرم .............. دارم خفه ميشم اه متنفرم از دندون درد و سرماخوردگي جفتشم دارم
عالمه
پاسخ
الهییییییییییییییی بمیرمممممممممممممم
مامان گیسو جون
26 دی 92 1:40
عالمه
پاسخ
سحر
26 دی 92 12:55
عالمه
پاسخ
مامان ستاره
28 دی 92 1:26
عالمه
پاسخ
بیتا
28 دی 92 14:36
سلام دوست جونم، خوبم ، خبر سلامتی ، دکترم واسه سه روز بهم آمپول داده ، فردا آخریش رو میزنم و دوشنبه میرم مطبش .. توکل بر خدا ..... تو چطوری؟ بردیا شیطون چطوره ؟؟؟
عالمه
پاسخ
انشاالله که این سری جواب میگیری انشاالله فردا عیدی میگیریو حاجت روا میشی بردیا هم خوبه فقط دوباره سرما خورده
بیتا
28 دی 92 14:38
راستی تولد حضرت محمد (ص) ، پیغمبر مهربانیها که من عاشقشم رو بهت تبریک میگم .... یادت نره منو دعا کنییییییییی ، مرسی دوستممممم [
عالمه
پاسخ
ممنون عزیزم به شما هم تبریک میگم حتما ما هم محتاج دعاییم
بیتا
28 دی 92 14:54
من سال 91 حج عمره رفتم ... یادمه شب تولد حضرت فاطمه بود ، خودم تنها رفتم مسجد النبی ... ساعت 9.5 تا 11 شب روضه رضوان واسه خانوما باز میشد و این ساعت رو بین کشورهای مختلف تقسیم میکنن ...البته من روزای دیگه هم رفته بودم ولی با مامانم اینا بودم و اینقدر شلوغ بود که حتی نتونستم 2 رکعت نماز بخونم ، یه رکعترش رو یه جا خوندم رکعتش دومش رو یه جای دیگه اینقدر که هول میدادن . وقتی اون نزدیک حرم منتظر نشسته بودم که خانومی که راهنما بود قشنگ همه چیز رو توضیح داد خونه پیغمبر کجا بوده و منبرش کجا بوده ، بلال کجا اذون میگفته ، ستون توبه کجاست ...خلاصه تا نوبت ما بشه کلی گریه کردم ، گنبد حضرای پیغمبر رو نگاه میکردم و تو دلم باهاش حرف میزدم ... وقتی اجازه دادن ما بریم داخل نمیدونم چه جوری شد دیدم نزدیکترینم به حرمش ، جلوی اون محدوده ای که پیغمبر دفن شده کتابخونه گذاشتن ، من اگه دستمو دراز میکردم میتونستم کتابخونه رو لمس کنم یعنی اینقدر نزدیک بودم ... یه حسو حالی داشتم .... خیلی خوشحال بودم اینکه پیغمبر صدای منو شنیدن و اجازه دادن تا نزدیک حرمش برممم .... اون حس خوب رو تا آخر عمرم فراموش نمیکنم .
عالمه
پاسخ
عزیزم خوشا به سعادت بیتا جونمخیلی دوست دارم منم این سعادت نصیبم شه عاشق کربلام دعا کن قسمتم شه
سحر
28 دی 92 16:12
خوبی عزیزم؟؟
عالمه
پاسخ
نه عزیزم دلم گرفتهههههههه
مامان ایدین
28 دی 92 16:30
چقدر خوشکل موز میخوری نوش جونت عزیزم
عالمه
پاسخ
ممنون خاله جونم
بیتا
28 دی 92 17:21
حتما دعات میکنم دوستم ، منم محتاجم به دعاااااااااااا ...... انشالا تو این روز عزیز همه عیدیامونو بگیریمممممم ، همه حاجت روا بشیمممم ...
عالمه
پاسخ
انشاالله بیتا جونمممممممممممممممم
بیتا
28 دی 92 17:23
ای جوووونممم بردیاااا ، خدا بد نده .... انشالا زودی خوب میشه ، بردیا پسمل قوی ایه ..... عالمه جون خودتو ناراحت نکن ، بچه باید بیفته ، بلند شه ، مریض شه ، تا بزرگ بشه .... نگران نباش دوستمممم مرسی عزیزممممم بابای که بردیا داره میگه یه خط نباید رو بچه بیفته استرسم بیشتر از همسرمه بیتا جونمممممممممم
مامان گیسو جون
28 دی 92 19:45
سلام عزیزم خوبی ؟دوست گلم اگه به وقتش شروع کنی به پوشک گیری خیلی زود بدون اینکه اذیت بشی تموم می شه ببوس بردیای نازمو
عالمه
پاسخ
سلام ممنون شما خوبی؟وقتش کیه دوست جونییییییییی
عطی
28 دی 92 20:47
ای جوووووووووووووونم چشم بد ازت دور باشه الهی فرق نداره شرق یا غرب شمال یا جنوب من تورا به هر جهت دوست دارم
عالمه
پاسخ
عزیزمیییییییییییییی مهربونممممممممممممم
سمیه
28 دی 92 22:26
بردیا منم موز میخوام.به خاله موز میدی؟خیلی جیگری.
عالمه
پاسخ
بله خاله جونننننننننممنون عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 دی 92 0:54
ﮔـاﻫﯽ ﻧـــــﻪ ﮔﺮﯾــﻪ ﺁﺭﺍﻣﺖ ﻣﯽ ﮐﻨـﺪ ﻭ ﻧـــﻪ ﺧﻨـــــﺪﻩ . . . ﻧــــﻪ ﻓﺮﯾــﺎﺩ ﺁﺭﺍﻣــﺖ ﻣﯽ ﮐﻨـﺪ ﻭ ﻧـــــــﻪ ﺳﮑــــﻮﺕ . . . ﺁﻧﺠـﺎﺳﺖ کــﻪ ﺑـــﺎ ﭼﺸﻤﺎﻧﯽ ﺧﯿﺲ ﺭﻭ ﺑـــﻪ ﺁﺳﻤــﺎﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﯽ : ﺧﺪﺍﯾــــــﺎ . . . ﺗﻨﻬـــــﺎ ﺗــــﻮ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ . . ﺗﻨﻬـــــــﺎﯾﻢ ﻣﮕـــــــﺬﺍﺭ . . . خجسته میلاد پیامبر لطف و رحمت ختم رسل برشماوخانواده محترمتان مبارک باد
عالمه
پاسخ
ممنون عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 دی 92 0:54
راجع به خصوصي هات فكرت اشتباهه خواهر....
عالمه
پاسخ
واقعاااااااااااااااااااااااااااااا
fariba
29 دی 92 11:44
سلام بردیای عزیزماشاالله ماشاالله چشم نخوری خوشکلهمامان جونی خدا این گل پسرو بهت ببخشه انشااللهواسه ما چشم انتظارا دعا کن
عالمه
پاسخ
سلام فریبا جونم ممنون عزیز دلم لطف کردی بهمون سر زدیاگه لایق باشم حتما
مامان گیسو جون
29 دی 92 16:27
سلام عزیزم تعطیلات خوش بگذره در مورد کناب تربیت بدون فریاد یه کم سنگینه به نظرم به نظرم اول مادر کافی رو بگیر خیلی به درد بخوره
عالمه
پاسخ
ممنون دوستم از راهنماییت
پانی تم
29 دی 92 21:43
سلام مامان های مهربون اگه میخواین که تولد نی نی هاتون زیبا تر بشه میتونین با استفاده از تم شخصیت های کارتونی این کارو انجام بدید پانی تم اجرا کننده تم های تولد در خدمت شماست .طراحی و اجرای تم تولد متناسب با سلیقه شما صورت می گیرد..شعار ما :کیفیت عالی رضایت مشتری شما میتونید نمونه کارهای ما رو در سایتمون ببینید راستی لباس های طرح تم تولد هم در سایت هست میتونید با کلیک بر روی هر عکس مدل لباسها یی که میخواین رو ببینید منتظرتون هستیم با تشکر مدیریت پانی تم
اقا زاده
5 بهمن 92 11:36
عالمه
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جونم می باشد