بردیابردیا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

بردیا جونم

♥بـــا هـــر نــگــاهــت جــريــان زنــدگــي بــرايــمــان مـــوج مــيــزنـــد♥

1392/11/21 0:06
نویسنده : عالمه
1,182 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .. يه سلام به همه ي شما دوست هاي خوب و يه سلام به بردياي عزيزم با كمي تأخير 16 ماهگيت مبارك پسر گلم.....

ببخش دير برات پست تبريك گذاشتم اين چند روزه حسابي درگير مهمون داري و مهموني رفتن بوديم و من أصلا وقت نداشتم .... مهم اينه كه تو دنياي حقيقي تك تك مناسبت هات تو خاطرمون هست و برات تاريخ هاي مهم آت رو ماندگار ميكنيم.. 16 ماهگيت مبارك گل خوشبوي زندگي مامان و بابا♥

چرا نگـــــــــــا ميكني... خوب فركــــت اشبباس مادر من ...... ندران نباش قرار نيست خبار كاري تــــُنــــَم كههههههههه....

اي خدامااااااااااا آخه مادر من عصببانيم داري ميتوني هااااااااااااا

من قهــــــرم أصلاً بزار برم تو حال و هواي خودم.....

اومدي منت كشيدي مامان خانوم باشه حالا ميبخشمت دفعه ي آخرت باشه دعوام ميتوني هاااا گفته باشم بهت .... باشه إصرار نكن ميخندم برات.....

پسندها (2)

نظرات (133)

fariba
21 بهمن 92 0:08
16 ماهگیت مبارک بریا جونم.ایشاالله 120ساله شی عزیزم
عالمه
پاسخ
ممنون خاله جونممممممممممممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 0:09
سلام سلام شانزده ماهگيت بازم مباررررررررررك گل من
عالمه
پاسخ
سلام سلام ممنونممممممممممممممممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 0:11
عالمه راست ميگه بچم و چيكار داريميام چشمات و درميارم به دامادم بد نگاه كني ها
عالمه
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 0:13
اي جونم من فداي خنده هات بشم الاهي دلم و ميبري
عالمه
پاسخ
خدانکنه مادرخانوم جون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 0:15
بخورم اون قيافه ي عصبانيت و خاله جوننننننننني
عالمه
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 0:18
من فداي قهرت و لپاي باد كردت .... بشم الاهي حقته عالمه خانم خوب ميكنه پسرم باهات قهر ميكنه
عالمه
پاسخ
خدانکنه خاله جون مهربونمهااااااااااا که اینطور لی لی خانوم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 0:19
اي عالمه ي منت كش.... آفرين به گل پسرم كه انقدر مهربونه و زودي ماماني و بخشيده
عالمه
پاسخ
خیلی مهربونهههههههههههههههههههه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 0:20
عاشششششششششششقششششششششششم حسابي ببوسش...... من برم شام بزنم بعد ميام
عالمه
پاسخ
ما بیشترررررررررررررررررررررررر برو نوش جونت
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
21 بهمن 92 0:56
عزیز دلم 16 ماهگیت مبارککککککککککککک فدای اون خنده های بامزه ی چشمای شیطونت بشم.مگه از دست شماها جز خرابکاری کاری بر میاد؟؟؟؟
عالمه
پاسخ
ممنون خاله جون مهربونمخدانکنهواقعا الهه جون همش خرابکاری
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 1:52
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
عالمه
پاسخ
خیلی قشنگ بود
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 1:53
عالمه يادته ديروز زنه ساق و گچ و شالش رو ست كرده بود منم ميخوام شلوارك و گچ و ست كنم
عالمه
پاسخ
اره یادمه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 2:11
كوفته فردا ميرم ........ و شال ميخرم پر كردن جا خالي با خودت
عالمه
پاسخ
کلاه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 2:22
از اين به بعد أسمت ميشه ..... خوش بگذره خوب بخوابي.... برديا جونم و ببوس..... منم فردا ميرم ديدني... مهمونا دك شدن حال كردي؟؟؟؟؟،من از اون جور عروس هاي.......... هستم
عالمه
پاسخ
اوه لی لی خیلی وقته این جایگاه به اسمم زده شدهبه توام خوش بگذرهاوامو ببوسها حال کردم بهترین روش
بیتا
21 بهمن 92 11:08
16 ماهگیت مبارک خالههه جوووووون .... چه بلوز و شلوار خوشملی پوشیدی ...چه رنگ خوشملی، خیلی دوسش دارممممم شما رو هم خیلییییییییییییییییییی دوست دارم شیطون بلااااااااااااااااااااا
عالمه
پاسخ
ممنون خاله جونمممنون بیتا جونمما هم شمارو دوست داریم
پرتو
21 بهمن 92 11:43
شونزده ماهگیت مبارکککککککککککککککککک فرشته کوچولو انشاالله یکصد و بیست ساله شی عزیزم ، چه عکسای خوشجلی گلم ، یه عالمه بوسسسسسسسسس برای بردیا عزیز دل و مامانی مهلبونش
عالمه
پاسخ
ممنون خاله جون مهربونم....چشات خوشگل میبینهعزیزمیییییییییی
مائده
21 بهمن 92 12:02
16ماهگیت مبارک عزیز دلم ایشالله همیشه به گردش قربون اون خنده ات عزیز دلم
عالمه
پاسخ
ممنون خاله جونممممممممممممممممممممممممممممممممعزیزمییییییییییی ممنونممممممممممممممممممممممممممم
مامان آروین ( مهناز )
21 بهمن 92 12:40
16 ماهگیت مبارک عزیزم مامان قول میده دفعه آخرش باشه عزیزم تو رو خدا قهر نکن مامان دلش میگیره اونوقت میکنه
عالمه
پاسخ
ممنون خاله جونمباشه خاله جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 15:14
سلامممممممممممممممم منم دارم ميرم خونه... هورا فردا تعطيلم....... به شمام خوش بگذره....... رسيدن مامانتم به خير عزيزم............ دوسسسسسسسستون دارم... برديا جونم و ببوس......رنگ پله هاتونم مبارك باشهبوي عيد اومد براتون............راستي خوش خواب تر از توأم هست ميدوني كه... باور كن اون برنده است
عالمه
پاسخ
سلاممممممممممم الان کامنتتو دیدم.....فدات شم...ماهم دوستتون داریم......شماهم اوای منو ببوسممنونم.....ها راست گفتیاره میدونم
مامان هیمن
21 بهمن 92 19:23
16 ماهگی گل پسری مبارک
عالمه
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان هیمن
21 بهمن 92 19:28
فدای قهر کردنت بشم خاله جونحالا خوبه زودی آشتی میکنی
عالمه
پاسخ
خدانکنه خاله خوبماره خیلی خوبه چون مامانم اصلا طاقت قهرمو نداره
مامان هیمن
21 بهمن 92 19:29
چقد هم قهر کردنت به بهت میادفدای این لپ های خوشگل بشم من
عالمه
پاسخ
مسی خاله جونمخدانکنه خاله مهربونم
مامان محمدحسین
21 بهمن 92 21:31
عزیز دلم 16 ماهگیت مبارک... قربون قهرت برم که خوردنی تر میشی...
عالمه
پاسخ
مرسی عزیزمخدانکنه خاله جونم
مامان بردیا
21 بهمن 92 21:58
16 ماهگیت مبارک باشه بردیا خوشگل خان. ماشالله چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه مثل اینکه این بردیا ها همه شیطنت از چشم سیاهشون میباره !!!!!!!!!!
عالمه
پاسخ
ممنون خاله جونممرسی عزیزماره واقعا
مامان بردیا شیطون
21 بهمن 92 23:15
16ماهگیت مبارک عزیزم..... قربون خنده هات برم من عاشقتم.... عجب عکسای نازی
عالمه
پاسخ
ممنون عزیزمخدانکنه خاله جونمما بیشترممنونم عزیزمممممممممممممم
مامان بردیا شیطون
21 بهمن 92 23:15
لبخند زدی بهار با آن آمد یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد ای دست بلند آسمان در دستت من نام تو را خواندم و باران آمد .
عالمه
پاسخ
سپیده مامان درسا
22 بهمن 92 0:29
۱۶ ماهگی گل پسرمون مبارک
عالمه
پاسخ
مرسی گلم
رزا
22 بهمن 92 12:06
عزیزم مبارکه انشالله 120سالگیت
عالمه
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان گیسو جون
23 بهمن 92 0:30
سلام عزیز دلم خوبی؟ ای جونم عزیزم 16 ماهگیت مبارک الهی فدات بشم با این عکس های خوشگلتتتتتت بوسسسسسسسسسسس
عالمه
پاسخ
سلام گلم ممنون ما خوبیمممنون خاله جونمخدانکنه خاله مهربونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 1:52
سلام خواهر خوبي....ما خوبيم خداروشكر.....خوش گذشت؟؟؟؟لطف كردي اومدي..... منم خيلي خوابم مياد اوا تا الان خوابيد تازه بيدار شد.......اره خواهر مفصله حسابي درگير بودم .....فكر كن مهموني با اوا خوش بگذره..... اره خداروشكر هردو خوب بودن
عالمه
پاسخ
سلام عزیزم خداروشکر....ازاون حرفا بودا من همیشه بهت سر میزنم حتی اگه تو وقت نکنیوای چقد بدچه درگیری خیره.....خوب خداروشکر دلتم بخواد با اواجونم در همه شرایط خوش میگذره
مامان بردیا شیطون
23 بهمن 92 14:09
اتل متل دلبرک ، دلم برات زده لک چه با پیام چه با تک ، به یادتم بانمک ***********
عالمه
پاسخ
مامان بردیا شیطون
23 بهمن 92 14:09
واسه بردیا جون خاله
عالمه
پاسخ
سمیه
23 بهمن 92 17:42
مبارکه عزیزم.
عالمه
پاسخ
ممنون عزیزممممممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 بهمن 92 21:50
خصوصي داري
عالمه
پاسخ
مامان ستاره
24 بهمن 92 22:22
الهی چه پسمل نازی قربونت برم من عسل .....فدای خنده کردنات ...سلام خوبی عالمه جون ...
عالمه
پاسخ
ممنون عزیزمماخوبیم شما خوبی؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 23:33
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!
عالمه
پاسخ
مامان گیسو جون
25 بهمن 92 0:38
سلام عالمه جونم چطوری خوبی دوستم؟ بردیا جونم خوبه ؟ ببوسش
عالمه
پاسخ
سلام عزیزم شما خوبید؟ممنون گیسو جونمو ببوس
مامان گیسو جون
25 بهمن 92 0:38
عالمه
پاسخ
marzi
25 بهمن 92 21:06
عزیزم. عکس اولش آدمو داغون میکنه. ملوسک.
عالمه
پاسخ
عزیزمییییییییییییییییییییییییییییی
بیتا
26 بهمن 92 9:58
خصوصی دوستم
عالمه
پاسخ
مامان گیسو جون
26 بهمن 92 11:49
سلام عسیسممممممم خوبی دوستم بوسسسسسسسسسسس
عالمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ما خوبیم شما خوبید؟
مامان بردیا شیطون
26 بهمن 92 12:32
قربونت برم....با اون خنده های بانمکت..... 16ماهگیت مبارک عسل خاله فدات بشم ببوس جیگر خاله رو
عالمه
پاسخ
ممنون خاله مهربونمممممممممممممممممممممممم
مامان بردیا شیطون
26 بهمن 92 12:33
هـدفـم را نـشـانـه گـرفـتـه ام . . . قـلـــــ[♥]ــــــــب تـو . . . بـدون هـدف دوسـتـت دارم . . .!!!
عالمه
پاسخ
مامان فاطمه
26 بهمن 92 17:47
16 ماهگیت مبارک عزیزم البته با تاخیر فدات شم بردیا جووون که انقده با نمکی توهمه عکسات ناز بودن مخصوصا اولی
عالمه
پاسخ
ممنون خاله جونم نظر لطفتونههههههههههههههههههه
عطی
27 بهمن 92 9:53
ای جوووووووووووووونم چقده دلم براتون تنگ شده بود دوستون داااااااااااااااارم
عالمه
پاسخ
دل ماهم تنگ شده ممنونم عزیزم ماهم دوستون داریم
مائده
27 بهمن 92 11:54
کجایی حانومی کم پیداییییییییییییییییییییییییییییییییی
عالمه
پاسخ
هستیم عزیزم یکم درگیر کارای عیدم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 14:09
در آسمان خیالم؛
می درخشی؛
می تابی؛
اما دوری...
ماه بودن همین است دیگر!
عالمه
پاسخ
عالمه مامان امیذحسین
27 بهمن 92 16:25
الهی فدای اون نگات بشم من بردیای نانازبدو بیا پیش ما
عالمه
پاسخ
خدانکنه خاله جونم
مامان پوریا جون
27 بهمن 92 18:06
چه ناز شدی گلم
عالمه
پاسخ
ممنون خاله جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 2:54
سلام خوبي؟؟؟ چه ميكني با مهمونات؟؟؟؟
عالمه
پاسخ
سلام خوبم تو خوبی؟مهمونداری
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 2:55
عالمه عاشق شلوار شدي؟؟؟؟؟ خدا شفات بدهملت عاشق چي ميشن تو عاشق چي
عالمه
پاسخ
کشتمت لی لی ایستگاه منو میگیری میبینمت دیگه واست دارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 2:58
منو ديدي كه خوب معلومه با سليقه است
عالمه
پاسخ
ها واقعا همینه واسه همینم گفتم باسلیقه دیگهههههههههههههه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 3:13
عجيباً قريباااااااا بيداري؟؟؟؟؟؟؟،،
عالمه
پاسخ
دیر اومدی رفتم خوابیدمالانم که جواب کامنتتو میدم ساعت 2ظهره دیر اومدی خانوم خوابم برد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 14:06
سلام عليكمممممم توجه مينموي همش خوابي؟؟؟؟
عالمه
پاسخ
علیک سلام آره لی لی خیلی میخوابم بله لی لی خانوم الان میرم کیک درست میکنم دیشبم یه پالتو خریدم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
28 بهمن 92 14:08
ميگم نيست كه كلاً با حال تشريف دارم هي هنر در وكنم از خودم.... ديشب كيك رو جاي شير توش شيركاكائو ريختم
عالمه
پاسخ
میگم که هنرمندینه بابا حالا خوب شد
مامان بردیا شیطون
28 بهمن 92 15:28
برای زیستن دو قلب لازم است،قلبی که دوست بدارد قلبی که دوستش بدارند
عالمه
پاسخ
مامان بردیا شیطون
28 بهمن 92 15:29
عالمه
پاسخ
مامان گیسو جون
28 بهمن 92 23:25
سلام عالمه جونم خوبی دوستم خسته نباشی من که پدرم در اومده اما خوشبختانه آشپزخونه ام تموم شدددددددددددد راحت شدم بوسسسسسسسس
عالمه
پاسخ
سلام عزیزم شما خوبید؟دور ازجون خسته نباشیخداروشکر من تازه دوتا کابینت تموم کردمبوسسسسسسسسسسسسس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 بهمن 92 2:48
مرسي .... واي أمان از اين كار عيد كم مونده جيغ بكشم
عالمه
پاسخ
امان امانننننننننننننن
marzi
29 بهمن 92 17:44
سلام عالمه جون. خوبی خوشی؟ گل پسر خوشگل چطوره؟
عالمه
پاسخ
سلام گلم شما خوبی؟ممنون خوبه عزیزمممممممممییییییییییییییی
مامان گیسو جون
30 بهمن 92 1:26
عالمه
پاسخ
مامان فاطمه
30 بهمن 92 16:41
سلام گلم خوبی؟گل پسری خوبه؟ آپیم دوست مهربونم
عالمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما خوبید؟حتما میامممممممممممممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 2:53
سلام نه بابا خواهر مدام پاشورش كردم الانم دارم روپام تكونش ميدم... چرا خواهر دلت گرفته
عالمه
پاسخ
الهی عزیز دلمنگو که نمیدونی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 3:11
خدانكنه..... چرا عزيزم ميدونم فكر كردم شايد اتفاق بدي افتاده....خصوصي داري
عالمه
پاسخ
نه عزیزدلمممممممممممممممم نگران نشو
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 3:13
خوابت كه عاديهههههههه.... يه چيز جديد بگو
عالمه
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 3:22
خواهر دوزاريم نيفتاد چي رو ميخوني گريه ات ميگيره؟؟
عالمه
پاسخ
خدایا خیلی وقت است که دیگر خوش نمیگذرد فقط خوشم که دارد میگذرد
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 3:25
اره خداييش
عالمه
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 3:30
برو بخواب خواهر .... منم تمام پست قبلي ها رو رمز يكي كردم .... برم از نت بيرون .... اوايي داره داغ ميشه باز
عالمه
پاسخ
خوابیدم بیدار شدم باز الان خوابم میادالهی واسش بمیرم
مامان بردیا جون
1 اسفند 92 14:56
شجاعت واقعی زمانی است كه شخصی بتواند از اعماق مشكلات و بدبختی ها به زندگی لبخند بزند. ************************
عالمه
پاسخ
مامان محمدحسین
2 اسفند 92 11:51
قربونت برم که اینقد با محبتی....عزیزم دارم محمد رو از شیر میگیرم کمی سرم شلوغه...برام دعا کن....
عالمه
پاسخ
فدات شم گلموای چه روزای سختی موفق باشی دوست جونم خدا به دادمون برسه
مامان كياراد
2 اسفند 92 12:45
آخي قهر نكن گل پسري...هميشه بخند...ماماني شما هم قول بده ديگه گل پسرمون را دعوا نكني.....
عالمه
پاسخ
چشم خاله جونمعزیزمیییییییییییییییی
بیتا
2 اسفند 92 12:46
سلام عالمه جونممم ... مرسی خوبم ، تو چطوری؟ .......خاله جون فعلا کنجد خوبه، دعا کن تا آخر خوب بمونههههههههه دوستمممم ...خیلی نگرانم تا صدای قلبشو نشنوم خیالم راحت نمیشه . برام خیییلی دعا کن .
عالمه
پاسخ
سلام عزیز دلم ما خوبیم گلمخداروشکر انشاالله تا آخرش خوب میمونه عکساشو میزاری قربونش برمنگران نباش دوستم انشاالله زود زود میشنویاگه لایق باشم حتما
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
3 اسفند 92 2:26
سلام خواهر خوبی؟بردیا جونم خوبه؟ فداش بشم مننننننننن خوشمزه خانو به خدا خیلی تو فکرت بودمو هستم.منتها هر روز یه ذره تایپ می کنمو طبق لیستم به 4 5 نفر سر میزنمو میرم دنبال خونه تکونی. یه کمم گرفتار مریضی یکی از اقواممونم به خاطر همین وقتم خیلی پره. خاطرات روشا رو هم به جز همین چندتایی که مناسبت داشتو زیاد بود دی و بهمن رو ننوشتم همه مونده رو هم.فردا شب تازه میخوام نیمه اول دی رو بذارم به سلامتی تو رو خدا دیر اومدنمو دلیل بر بی وفاییم نذار
عالمه
پاسخ
سلام الهه جونم ما خوبیم شما خوبید؟شما عزیزماییداره واقعا منم اسیر خونه تکونیمخدا بد نده.....انشاالله سرت زودی خلوت میشه میای واسمون مینویسی.....نه عزیزم این چه حرفیه الهه جونم خیلی مهربونی عزیزم
طراح نو
3 اسفند 92 2:40
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری.همین الان اقدام کنید
عالمه
پاسخ
اقا زاده
3 اسفند 92 10:47
عالمه
پاسخ
marzi
3 اسفند 92 12:13
عالمه جون خوبی؟ بردیای خوشگل چکارا میکنه؟؟ من خوب شدم. دیروز چقد بد بود برام.
عالمه
پاسخ
ممنون مرضی جون شیطونی میکنهخداروشکر ای واییییییییییییییی.......
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 2:54
دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمهام جاری شد از اشک پرسیدم چرا اومدی؟ گفت اخه تو چشمهات کسی هست که دیگه جای من نیست
عالمه
پاسخ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 2:55
خستم لهم داغونم
عالمه
پاسخ
الهییییییییییییی بمیرم حق دارییییییییییییییییی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 اسفند 92 2:56
ميدوني كه من و دخي كلاً زديم تو كار مد كردن
عالمه
پاسخ
اره والاااااااااااااااااا
مائده
5 اسفند 92 10:23
زندگی زیباتر می شود هنگامی که بدانی دیگران در دنیای فراموشی ها بیادتند "هیچ گاه فراموش نخواهی شد"
عالمه
پاسخ
عالمه مامان امیرحسین
5 اسفند 92 14:01
سلام همنام به ما سر بزن
عالمه
پاسخ
چشم عزیزم حتما
مائده
7 اسفند 92 16:42
#‏i love you‏*۱۴۴* از طرف کسی که شگفت انگیز دوست داره!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 5:10
خدایا گهگهاه ازمشکلات زندگی خسته میشوم ومعرفتم کمرنگ می شود.مگذار به سبب خستگی هایم عزیزانی را که دریایی ازمعرفتند لحظه ای فراموش کنم
مامان هیمن
11 اسفند 92 9:27
مامانی پس چرا آپ نمیکنین
سحر
11 اسفند 92 11:21
دلم برات تنگ شده بود عالمه جونم
marzi
12 اسفند 92 19:45
سلام. بردیای خوشگلم خوبی؟ چکار میکنی خاله؟ بوس واسه بردیای ناز عالمه جون سلام. خوشی. چه خبرا؟
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 14:15
دیوار کوتاهی دارد خانه ما وقت امدن غم ها و قاصدک ها ، دیوار بلندی دارد خانه ما وقت رفتن اشک ها و گلایه ها
مامان فاطمه
14 اسفند 92 17:13
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*......................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶ آپم دوست خوبم
مامان گیسو جون
16 اسفند 92 22:38
سلام عزیز دلم خوبی؟ بردیا جونم خوبه ؟ چه کردی کارات تموم شد؟ بوسسسس
عالمه مامان امیرحسین
17 اسفند 92 11:57
کجایی
فریبا
20 اسفند 92 10:29
عزیزخاله کجایی؟؟چرا مامانی انقده دیر آپ میکنهبدو برو بگو مامانی زودی عکسای خوشکلتو بزاره که ما حسابی دلمون تنگیده
مامان رادمهر
20 اسفند 92 12:44
16 ماهگیت مبارک پسر قشنگ قربون اون خنده های نازت چقدر تو شیرینی عزیزم
مامان گیسو جون
22 اسفند 92 0:53
سلام عزیز دلمممممم خوبی؟ دیروز که سمت خونه شما اومده بودیم خیلی یادت کردم گیسو رو برده بودم دکتر و موقعیت نبود وگرنه حتماً قرار می گذاشتم می دیدمت بردیا جونمو ببوس
مامان فاطمه
25 اسفند 92 15:25
کجایی پس گلم؟نگرانت شدم
مامان فاطمه
25 اسفند 92 15:26
بردیای خوشگلم خوبه؟فکر کنم حسابی سرت شلوغه و درگیر خونه تکونی هستی!
نیم وجبی
25 اسفند 92 20:03
سلام دوستم .. ما دوباره برگشتیم ،، خوشحال میشم قدم رو چشممون بذارین .. رمز پست رو براتون خصوصی گذاشتم
مامان محمدحسین
25 اسفند 92 23:24
کجایی عزیزم..؟؟؟
مامان هیمن
26 اسفند 92 20:55
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پيشاپيش سال نو مبارك
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 5:34
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مائده
27 اسفند 92 12:42
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
بیتا
28 اسفند 92 12:37
سلام عالمه جونم ، خوبی؟؟؟ کجایی؟؟ دلم یه عالمه برات تنگ شده بود .... دوست مهربونم سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک میگم و آرزو میکنم سال 93 سالی پر از خیر و برکت و خوشی و سلامتی برای تو و خانواده ی محترمت باشه .... التماس دعا .
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 14:16
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
پرتو
29 اسفند 92 12:16
بهار ثانیه ثانیه می اید… و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد سال نو مبارک
مامان رادمهر
1 فروردین 93 2:25
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . .
مامان فاطمه
1 فروردین 93 16:31
عیدت مبارک دوست نازنینم ایشالله سال خوب و خوشی داشته باشی
مامان گیسو جون
2 فروردین 93 4:13
سلام گلم سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید
مامان گیسو جون
2 فروردین 93 4:13
کجایی دوستم
مامانی درسا
9 فروردین 93 1:28
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
عالمه مامان امیرحسین
17 فروردین 93 14:13
سال نو مبارک آپم بیا
marzi
17 فروردین 93 17:46
سلام عالمه. سال نو مبارک. دختر کجایی اصلا پیدات نیست؟ زود بیا که دیگه طاقت نداریم.
بیتا
18 فروردین 93 12:36
سلام عالمه جونمممممم .... خوبی؟؟؟؟ کجاییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟ چرا خبری ازت نیست؟؟؟؟؟؟
مامان كياراد
21 فروردین 93 12:07
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر غصه هایت دم به دم ای مهربان / در گذرگاه زمان بر بادتر آرزو ميكنم روزهاي خوبي را پيش رو داشته باشيد دوست من....
مامان بردیا شیطون
24 فروردین 93 21:05
کجایی عزیزم نیستی
مامی ارمیا
25 فروردین 93 10:45
بردیا جونم سال نوت مبارک خاله جونی
اقا زاده
29 فروردین 93 15:44
ابجی گلم چرا اپ نمیشی؟
آوايي ( لي لي )
29 فروردین 93 20:36
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون گریه هاشون تیپشون رفتارشون اخلاقشون احساساتشون دوست داشتنشون اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن...! "تقدیم به تو دوست خوبم"
مامان محمدحسین
30 فروردین 93 18:55
سلام خانمی....کجایی؟؟؟ بدجوری نگرانت شدم
عالمه مامان امیرحسین
1 اردیبهشت 93 13:09
کم پیدایی کجایی؟؟؟
مامان گیسو جون
1 اردیبهشت 93 19:44
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک
مامان گیسو جون
1 اردیبهشت 93 19:44
کجایی
marzi
2 اردیبهشت 93 11:43
عالمه جان کجایی تو دختر؟ دارم نگرانت میشم. چرا نمیای بگی خوبی و داری خوش میگذرونی؟! زود باش بیا دیگه. دلمون برای شازده کوچولوت تنگ شده.
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 4:30
تنبل خانوم نميخواي بدي اين مودم ات رو درست كنن؟؟؟؟
مامانی دخمل بلا
4 اردیبهشت 93 16:54
من دلم می خواهد ... خانه ای داشته باشم پر دوست ، کنج هر دیوارش ... دوستهایم بنشینند آرام گل بگو گل بشنو ... هر کسی می خواهد ، وارد خانه پر عشق و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ ... به من هدیه کند ... شرط وارد گشتن ... شست و شوی دلهاست شرط آن داشتن ... یک دل بی رنگ و ریاست ، بر درش برگ گلی می کوبم ، روی آن با قلم سبز بهار ... می نویسم ای یار ... خانه ی ما اینجاست ... تا که سهراب نپرسد دیگر ، "خانه دوست کجاست " ... !
مامان رویا
5 اردیبهشت 93 9:47
برديا جون كجاييد ؟ ما نگرانتون شديم ...زودتر برگرديد...
لـــي لـــي
7 اردیبهشت 93 4:45
درسایه ي درختی که یک نفر جا دارد تو بمان ..... من به زیر آفتاب ماندن در كنارت راضیم....
مامان عالمه
8 اردیبهشت 93 22:16
_____█████____█████ ___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██ _██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██ ██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██ ██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██ ██♥◊◊___بـــــدو آپــــــم___◊◊♥██ _██♥◊◊______________◊◊♥██ __██♥◊◊___________◊◊♥██ ____██♥◊◊_______◊◊♥██ ______██♥◊◊__◊◊♥██ ________██♥◊◊ ___________██♥◊◊ _____________██♥◊◊ _______________██◊
BT
11 اردیبهشت 93 1:07
عالمه جون کجاییییییییییییی تو دختررررررررررر؟؟؟؟ خیلی نگرانتممممممم..... امیدوارم هر جا که هستی سالم و شاد باشی .
عطی
11 اردیبهشت 93 12:12
سلام عالمه جونم خوبی عزیزم؟ کجایی تو عزیزم؟نیستی نگرانمون کردی بردیا جونم حالش خوبه؟؟؟؟
معصومه
11 اردیبهشت 93 15:39
عسیسسسسسسسسسسسسسسسسم
مامی ارمیا
13 اردیبهشت 93 11:51
عالمه جون دو ماه از سال جدید داره میگذره کجایین پس؟؟؟؟؟
باران قاصدک
13 اردیبهشت 93 20:40
سلام عزیزم کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری ،‌ خدا برات نگهش داره خوشحال میشم به وب من و دخترام هم بیای منتظرتمااااااا
مامان عالمه
13 اردیبهشت 93 22:45
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جونم می باشد