بردیابردیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

بردیا جونم

درد دل

1392/5/29 23:31
نویسنده : عالمه
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بردیای گلم شما واسه اولین بار در تاریخ ٢٨ مرداد چهار دست وبا رفتید انقد که میترسی همه بهم میگفتن چقد بردیای شما تنبله مامانی توی اون لحظهniniweblog.comهمه میگن من شمارو لوس بار مییارم ولی منکه بچه لوس دوست ندارمniniweblog.com

 

دست خودم نیست نمیتونم حتی یه لحظه اشکتو ببینم شاید دلیل دیر سینه خیز رفتنتم همینه چون دوست نداشتی من نمیزاشتم دمر شیniniweblog.com

میدونی بردیا جونم مامان حاملگی سختی داشت از یه طرف ویار حاملگی از یه طرف افسردگی خیلی روزای سختی بود ولی ارزششو داشت شما بهترین هدیه از طرف خدایی تورو که میبینم تازه میفهمم خدا چقد به من نظر کرده حالا تمام دعام اینه که خدای مهربون هیچوقت توی درست تربیت کردنت تنهام نزاره دوست دارم توام جزء بهترین و صالح ترین بندگان خدا باشی.آمین...........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جونم می باشد