بردیابردیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

بردیا جونم

بدون عنوان

1392/7/7 11:38
نویسنده : عالمه
204 بازدید
اشتراک گذاری

بردیای عزیزم دیگه ١١ ماهت شده میتونی سر سفره کنار ما غذا بخوری ولی دیگه میلی به غذا نداری و من خیلی ناراحتم niniweblog.comولی میوه خیلی دوست داری مخصوصا هندونه و گلابی .            

صبح که از خواب بیدار میشی اکثرا ٩ باید واست اهنگ با من قدم بزن اقای مهران اتشو بزارم تا برقصی سرتو تکون میدی صدا در میاری دوست دارم بخورمت عشقم هر جای که این اهنگو بشنوی میرقصی نمونش چند روز قبل تو خیابون یه ماشین از جلومون رد شد که این اهنگو گذاشته بود که شما شروع کردی به سر تکون دادن  ویا رفته بودیم میلاد نور...و همه میگفتن چه شازده شیطونی....niniweblog.com

دیگه برات بگم از اسباب بازیات با وسایلای خودت که اصلا بازی نمیکنی واست یه عالمه بطری اب و شیشه دلستر و نوشابه جمع کردم تا باهاشون بازی کنی یا کنترل تلویزیونو بر میداری مثلا ماشین هان هان میکنیniniweblog.comدیگه هر کی میاد خونمون انواع شیشه برات میاره وقتیم میریم بیرون یکی از شیشه هاتو بر میداری با خودت میبری و میاریniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانِ عسل
25 شهریور 92 16:25
خصوصی داری عزیزم
زهرا
26 شهریور 92 0:48
سلام عزیزم.من تو پرسشو پاسخ سوال شمارو دیدمو چون بلد نبودم اونجا جوابتونو بدم اومدم اینجا برات کامنت بزارم.
شوهر منم دقیقا همچین مشکلی داره.رویان هیچکاری نمیتونه بکنه.
چون شماباید از اسپرم اهدایی استفاده کنین.
امید هست که بچه دار بشن اما با ای وی اف.
اگرم نشد با میکروانجکشن
من که ساکن تهران هستم ای وی اف برو در کلینیک امید انجام دادم.
حالا که نتیجه نگرفتم میخام میکروانجکشن انجام بدم بیمارستان بهمن.
امیدتون بخدا باشه خیلیا نتیجه گرفتن.اینم ادرس وبمه لینکم کن تا اطلاعات بیشتری دستگیرت شه
http://khodaya.niniweblog.com/


مامان پندار
30 شهریور 92 1:15
عزیزم ممنونم که اومدی پیشم ......

بردیای نازنین رو ببوس .....

با اجازه ات لینکت می کنم تا همیشه بیام ببینمش

خصوصی داری[h


ممنون از شما خواهش میکنم عزیزم خوشحال میشیم منتظرتون هستیم.
مامان پندار
31 شهریور 92 9:09
سلام دوستم .....

خصوصی یعنی پیغام خصوصی دازی که می ره توی بخش آخرین نظرات خوانندگان که همه نظرها اونجاس..... توی نظرات تأیید نشده نمی آد .... سوالهای خصوصی و رمز و اینها رو خصوصی میدن ... منم رمز رو برات داده بودم

اگه پائین بخش نظردهی تیک ثبت نظر بصورت خصوصی رو بزنی خصوصی میره توی آخرین نظرات خوانندگان


مرسی از راهنماییتون بوس




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جونم می باشد