بردیابردیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

بردیا جونم

مادرانه

1392/7/14 1:02
نویسنده : عالمه
288 بازدید
اشتراک گذاری

بی خوابی زده به سرم نمیتونم بخوابم چقدر با تو زود یکسال گذشت با وجود تو چقدر همه چیز قشنگه قشنگم چقدر زود داره میگذره  چقدر زود دستو پای کوچیکت داره رشد میکنه قد کوچولوت داره بلندتر میشه ومن  دلم واسه تک تک این روزها چقدر تنگ میشه پسرم  قشنگم خیلی دوست دارم وبه داشتنت افتخار میکنم بردیا با تمام وجود تو این شب قشنگ از خدا واست بهترین ها رو ارزو میکنم از خدای مهربون میخوام تو تک تک قدم های زندگیت دستتو رها نکنه و همیشه راه درستو بهت نشون بده عزیزم  یه روزی انشااله انقدر بزرگ میشی که معنیه تک تک این کلمه هارو میفهمی ازت میخوام  همیشه سعی کنی بهترین باشی خدایا تو رو به این شبه عزیز خودت حافظه گله من وتمام گلای کوچولوی این زمین خاکی باش(امین)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانی درسا
14 مهر 92 1:17
هرسال وقتی…..(تاریخ تولد)……هزاران شهاب به سمت زمین هجوم میاوردن



از خودم می پرسیدم



چه اتفاقی افتاده که آسمونیا میخوان خودشونو به زمین برسونن؟….



و امسال فهمیدم اونا به پیشواز حضور مسافری میان که زمینو



با گامهای مهربونش نوازش کرد تا سفرشو از خودش به خدا شروع کنه ….



تولدت مبارک









مرس خاله مهربونم
مامان اهورا
14 مهر 92 2:49
آخی...چقدر با احساس؛وقتی بردیا بزرگ بشه حسابی از خوندنش لذت می بره!!!!


مرسی عزیزم انشااله
♥ نیم وجبی ♥
14 مهر 92 10:54
بردیا کوچولووو تولدت مبااااارک
چقدر خوشحالم از اینکه روز تولدتون با کسری یکیه
زنده باشی عزیزم
عالمه جون مرسی که تولد نیم وجبیمونو تبریک گفتی
بازم پیش ما بیاین

مرسی گلم منم خوشحالم حتما
بیتا
21 آذر 92 21:20
عالمه جون عزیزم چقدر قشنگ مینوسی ... حست رو خیلی خوب میتونم درک کنم ... واسم دعا کن تا منم به زودی بتونم مادر بودن رو تجربه کنم .... خیلی محتاجم به دعاااااااا با اجازه لینکت کردم
عالمه
پاسخ
مرسی گلم بیتا جونم برات دعا میکنم واسه همه کسای که میخوان مامان بشن شما هم واسم دعا کن خوشحالم میکنی منم لیکنت میکنم گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جونم می باشد