بردیابردیا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

بردیا جونم

12 ماهگی بردیای قشنگم

1392/7/28 12:43
نویسنده : عالمه
361 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزه دلم خیلی دوست داره حرف بزنه کلماتی که گلم میتونه بگه:

 کلمه های داغ .عمه.هان هان .ماما.بابا.هاب هاب که قشنگ  میتونی تلفظ کنیخنثی

اما(الهام)دختر عمو

عما(عمو)

عالی(علی)

به هرچی که میخوای اشاره میکنی زبانچشمکای دلبرانه میزنی چشمک هرکسی رو که دوستش داری میبوسی ماچواما هرچی که دستت بیاد میشکونی هیپنوتیزمودلم برات بگه که تا بتونی واسه مامان کار درست میکنی متفکرعاشق رقصیدنی نیشخندمیری جلوی تلویزیون یعنی اهنگ بزارید من برقصم جای دستای کوچولوتم همیشه رو صفحه  تلویزیونهنگراناوه کوچولوی شیطونه من خیلی دوست دارمقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامی ارمیا
27 مهر 92 11:52
12 ماهگیت مبارک عزیزم ....


مرسی خاله جونم
مامان محمدحسین
27 مهر 92 15:55
آفرین به پسر باهوش خاله...




ممنون مامان محمد حسین جون

مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 13:19
ای جاااااااااااااانم
12ماهگیت مبارک عسل

مرسی خاله جونم
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 14:05
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
مامان اهورا
29 مهر 92 14:30
12 ماهگیت مبارک خوشگل پسر...قربونت برم با این شیرین کاریات...


مرسی خاله جونننننننننننننننننننننننننننه مهربونمممممممممممممممممممم
الهام
30 مهر 92 19:13
سلام.ممنون سرزدید.12ماهگی بردیاجون مبارک


سلام ممنون از شماهم بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان امیرناز
2 آبان 92 22:15
سلام گلم با افتخار لینک شدین


سلام مرسی عزیزم شماهم همینطور.
مامان اهورا
4 آبان 92 0:54
فدای مهربونیات عالمه جون...منم تند و تند سر می زنم ببینم پست جدید گذاشتی یا نه!!!!!!!!!آخه پسملی مون و خیلی دوست دارم...از طرف من حسابی ماچش کن.


چشم شمام اهوراجونی رو ماچ کن
مامان کوثری
6 آبان 92 16:08
با سلام وبلاگ ما خدمات زیر را به شما ارائه میکنم طراحی و چاپ انواع تم های تولد ،دندونی ، قدم ، سیسمونی و ... طراحی تقویم، کارت پستال و ساخت انواع کلیپ های زیبا با عکس کودک شما حتما طرحهای ما رو هم ببینید امیدوارم مورد پسند شما قرار بگیرد منتظر حضور گرمتون هستم
مامان بردیا شیطون
7 آبان 92 14:31
ای جااااااااااااااااااااانم
عاشق کلمه هاتم که میگی....


مرسی خاله جونم
مامان امیرناز
8 آبان 92 10:26
سلام عزیزم من ادرس و درست وارد کردم نمی دونم چرا اینطوری میشه هر چی ویرایشش می کنم بازم همونظوری میشه چه کنممممم؟؟؟؟؟؟؟




چی بگم باید یه جا اشتباه شده باشه اخه کوچکترین چیزو اشتباه بنویسی وارد نمیشه

توت فرنگی(مامان علیرضا)
8 آبان 92 12:14
سلام عزیزم ممنون که به من سر زدی ونظر گذاشتی
تولد قشنگ بوده
انشالله تولدشم مبارکش باشه
ماشالله نازه
خدا حفظش کنه
عزیزم
از آشنایی با شما خوشبختم



ما هم همینطوربوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان اهورا(نرگس)
8 آبان 92 16:13
کم پیدایی خانمی!!!!!!!!!!!!!






هستیم عزیزم نامزدی داداشم بود درگیر کارا بودم خواهر بزرگترم که هستیم ودیگه یه عالمه کار رو دوشمون دیروز بهتون سر زدم واستون کامنت گذاشتم

مامان آرتین
8 آبان 92 16:54
گلم با کمال میل لینک شدید
ماشالله به این پسر خوش زبون خدا حفظش کنه


مرسی گلم شما هم همینطور
توت فرنگی(مامان علیرضا)
9 آبان 92 11:36
سلام عزیزم باشه گلم رمز رو میدم
شما هم دوست منی
اگه افتخار بدی
خصوصی


مرسی گلم مفتخر میشم دوستی همچون شما داشته باشم
مامان آروین (مهناز)
9 آبان 92 12:52
از اینه به وب ما سر زدید ممنونم 12 ماهگی بردیا جون معلوم میشه خیلی خوب بوده همیشه به شادی عزیزم در کنار
مامان بردیا شیطون
9 آبان 92 13:07
نبودي دل به دل راهي نداشت





ازخيال عشق آگاهي نداشت





تو نباشي تا قيامت بي کسم





در تمام زندگي دلواپسم



مامان لي لي
9 آبان 92 16:02
اي جان خدا حفظش كنه براتون🌷🌷 ناز هزار ماشالله


مرسی خاله مهربون
مامان لي لي
9 آبان 92 20:08
لطف ميكني گلم
باعث خوشحالي من و آواست داشتن دوستاي گلي مثل شما و پسمل نازت
شما هم با افتخار لينك شديد و به ما پيوستين💐💐💐💐


مرسی گلم شما هم لینک شدید
مامان بردیا شیطون
10 آبان 92 22:39








مامان لي لي
11 آبان 92 2:25
‏#‏i love you‏*۱۴۴* از طرف کسی که شگفت انگیز دوست داره!


مرسی عزیزم منم دوست دارم
مامان محمدحسین
11 آبان 92 16:24



][
خاله
11 آبان 92 19:18
خدا حفظش کنه........

وب دختری منم بیا...........


مرسی گلم حتما
توت فرنگی(مامان علیرضا)
11 آبان 92 22:20
سلام عزیزم
ممنون از باززدیدت عزیزم
قیمتش 95 هزار تومان شده جدیدا گام به بسته تربیت گویا بهش اضافه شده که وِیژه بدو تولد تا سه ساله هست


مرسی عزیزم حتما براش میخرم
مامان پوریا جون
15 آبان 92 11:35
ای جان فسقلی خاله 12 ماهگی ات خیلــــــــــی مبارک باشه



مرسی عزیزم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان پارسا و پرهام
21 آبان 92 16:57
مامانی خصوصی داری
عالمه
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بردیا جونم می باشد